Enese reflektsioon

29 11 2009

Rääkisin kaaskursuslaste, kolleegide ja sõpradega, lugesin nende blogisid, et leida, mis sotsiaalsed tarkvarad nemad kasutavad. Sain teada , et üks populaarsematest on praegu Twitter, mis varem ei pakunud minule huvi. Nüüd aga tekkis mõte proovida, kui nii paljud kasutavad ja nendele meeldib. Tegin endale kontot Twitteris. Samas, ei saa öelda et nägin selles suuret kasu enda jaoks. Märkasin, et paljud minu Facebooki kontaktid panevad ühed ja samad mõted mõlematesse kohtadesse. Seega, praeguseks ei näe eriti mõtet seda kasutada.

Mõtlesin läbi sotsiaaltarkvarade maastiku, mis aitaks pilte müüa photostikides- seda tegin esimeses kodutöös, andsin edasi sõpradele, kes tegelevad piltide müümisega. Nemad hakavad skeemi elusse viima. Praegu ei saa veel kindalt öelda, kas see toimib või mitte.

Omandasin teadmisi ja praktilisi oskusi võõrkeele õppimiseks õpikeskkonna planeerimiseks kasutades sotsiaalseid tarkvarasid -proovisin kasutada erinevad keskondi, näiteks Facebooki. Nüüd näiteks kreeka sõbrad panevad minule kommentid kreeka keeles, siis on mul huvi neid ära tõlgendada. Samas proovin nende Twitteri teated ära tõlgendada.

Arvan, et ma olen saavutanud eesmärki

  • kuna hakasin kasutama endale varem tundamatut või huvi mitte pakunud sotsiaalset tarkvarat.
  • kuna olen läbi mõelnud kuidas sotsiaaltarkvarad saavad aidata photode müümisel photostokides
  • Kuna olen mõelnud läbi sotsiaalsete tarkvarade kasutamise võimalusi seoses keelte õpimisega, olen proovinud ja võin tulemustest öelda.

Võin öeda, et see aine pakus minule suurt huvi, kuulsin palju huvitavaid ja originaalseid ideid. Suur aitäh kõgidele, soovitan teistele selle aine võtmist.


Actions

Information

Leave a comment